söndag 30 december 2012

Något helt annat

Ibland behöver man bara lite break från det man vanligtvis gör. Och få saker finner jag lika avkopplande som att sitta och rita på monokroma mönster.

Spole, blyerts och akvarell, A4.


Kaleidoskopofili, blyerts och akvarell, A4.


Den översta kan eventuellt komma att dyka upp som framsida till ett extremt ångesttungt fanzin jag och min bror håller på att jobba med - men det återstår att se.
Nu är jag sjukt sugen på att börja brodera korsstygn. Och sticka. Jag vill bara göra sånt som jag egentligen inte borde.

Ett gott nytt år till alla er goa läsare.

4 kommentarer:

  1. Skivomslag tänker jag på. Nu vet jag vem jag ska gå till om jag behöver ett!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mannen! En fin komplimang måste jag säga. Tycker väldigt mycket om välgjorda covers, så det är najs att höra att man själv kan göra dom :D Bara att höra av sig vettu!

      Radera
  2. Häftiga bilder! Skulle va spännande att se i färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katarina! Jo, de är ju faktiskt i färg i original. Tycker bara så sjukt mycket om svartvitt att jag konverterat dom till det. Kanske laddar upp dom i färg här också vad det lider :)

      Radera